Osa 1 ja heti herkistelemässä,ja varmaan huomaatte Stonesit
                          on lopullisesti loppu,ja syy siihen että vaapa-aika lisäri poistettiin,
                          koska se ei enää toiminut,valitti olemattomasta CD - levystä.1730595.jpg
Tässä on Annelise Smith,Smithin suvun kantaäiti.
Hän on suosiotavoitteinen sim,toivoo joskus pääsevänsä laki uran huipulle.1730598.jpg
Hän muutti tähä kopperoon ja unelmoi saavansa kokea rakkautta
tässä hänen köyhässä,mitättömän tunteettomassa ja kylmässä elämässä.1730663.jpg
"Näytänkö minä hyvältä?
Tää tuli sitten lukijoille,eikä sulle,kirjoittaja!" .1730580.jpg
"Hmm,ei,tossa on hius väräässä kohtaa jakausta,
ei,mut mähän näytänkin hyvältä  kun hiukset on aivan sekaisin".1730628.jpg
Ja sitten mennään laihduttamaan hiukan,
sillä hyvällä onella saan miehen joka ei välitä vain kauneudesta.1730665.jpg
Hei nuorukainen,pääset tästä läpi vaan jos
osaa rakastaa tyttöjä jotka osaavat olla arvokkaita vaikka ei ole kaunis!
(Tässä kohtaa on siis hiukan Annelisen menneisyyttä,häntä rakasti
hätä vain siitä että hän oli kaunis,kun Annelise sai aknen,se poika hylkäsi hänet).1730615.jpg
Hän sai kutsun Stadiin eräältä mieheltä jonka tunnette ehkä Kalevien
ensimäisen sukupolven kantaäidin Keehnyan miehenä.1730558.jpg
Ja paikka oli tietysti Lulun kolmas mieli,
ihan fiini yökerho,täällä hän erosi siitä pojasta siis.1730506.jpg
Tässä on kutsuja,Jeppe mikälie Vuorimaa.
No,heillä synkkasi heti,peräti kaksi salamaa .1730658.jpg
Eräs toinenkin oli apajilla,ja tuttu Kalevista tämäkin,
mutta ruksittu salama tässä päällä,eli unohtakoon.1730654.jpg
Pian kuitenkin ensisuudelma piti vaihtaa.
Annelise sai viimeinkin kokea aitoa rakkautta,
eikä mitään feikkiä kuin silloin yliopistolla ja teininä.1730491.jpg
"Voi Jeppe,mä,mä.......Haluun perheen sun kanssa,ja lapsia
ainakin viisi,eletään yhdessä ja vanhetaan yhdessä!"
"Voi Annelise kuinka siis IhQ idea,daa."
No ei vaineskaan,ei Jeppe sentään ole teinipissis.1730475.jpg
Arvaatka kuvaanko täältä? :D
1730570.jpg
"Jeppe muuten,haittaako jos meitä kuvataan?"
Kiitti Annelise ku paljastit! *Heittää kameran lattialle ja hyppii kuin riivattu*
1730630.jpg
Annelise:" Toivon sun sydäntä mun luo öinä,
ja se toteutui,sä olet mun Roomeo,mä oon sun Juulia".1730477.jpg
Ja mä oon sun oma ritaris joka rakastaa sua aina eikä ikinä petä sua.
(Oon tunteellisella tuulella koska kuuntelen rakkauslauluja).1730669.jpg
No kulta,pitää mennä kotiin,mä odotan vielä sun  palaavan
mua vielä kerran halaavan. (Joo joo,haistetaan paskat ku tuo on pikku G:n
biisistä nimeltä Romeo ja Julia,ja turha heittää tomaateilla,mulla on haulikko!)
1730661.jpg
"Sä tulit! - Ootin sua koko päivän,en ikinä anna sun mennä pois!".1730626.jpg
"Muutathan mun luo? Kuolisin jos en näkis sua enää,sillä vanhemmat veis mut takasin
kotiin ja ei päästäis pois,ne luulis et mä en ikinä löytäis sun kaltaista miestä.1730472.jpg
Hän toi n.6 592 simoleonia ja nämä tavarat,kaikki myytiin
pois että he eivät eläisi puutteessa kun talo rakennetaan.
Tämä oli vähän tönkkö osa,muttta ensi osa on kivempi,kommenttipakko!